Τι να φάτε για πρωινό για να χάσετε βάρος. 7 τροφές που προτείνει διατροφολόγος

Υπάρχει μια κοινή ιδέα ότι το πρωινό πρέπει να είναι το πιο πλούσιο γεύμα της ημέρας και ότι στο πρώτο μέρος της ημέρας μπορούμε να ικανοποιήσουμε όλες τις γαστρονομικές μας απολαύσεις, χωρίς φόβο να πάρουμε βάρος. τροφολόγος Τζιανλούκα Φίλε τονίζει, ωστόσο, ότι πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με το τι βάζετε στο πιάτο σας, ακόμη και στο πρώτο γεύμα της ημέρας, αν θέλετε να χάσετε βάρος ή ακόμα και να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας.

Συνιστάται να προτιμάτε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες και χαμηλό σε υδατάνθρακες. Αυτό θα διεγείρει τη σύνθεση πρωτεϊνών μετά την ολονύκτια περίοδο νηστείας. Η πρωτεΐνη θρέφει τη μυϊκή μάζα και, ακόμη περισσότερο, μας δίνει ένα αίσθημα κορεσμού που θα διαρκέσει για αρκετές ώρες. Φυσικά, όλα ισορροπημένα ως ποσότητα, δηλώνει.

Εάν θέλετε να χάσετε μερικά επιπλέον κιλά ή να τα κρατήσετε μακριά, δείτε μερικά παραδείγματα τροφών που πρέπει να τρώτε για πρωινό.

Αυγά

Τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. Μας δίνει κορεσμό και βοηθά να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα. Τα αυγά είναι επίσης μια από τις καλύτερες πηγές χολίνης, μιας πολύ σημαντικής θρεπτικής ουσίας για την υγεία του εγκεφάλου και του ήπατος.

Η ομελέτα λαχανικών είναι μια πολύ καλή επιλογή για ένα καλό πρωινό. Ωστόσο, πρέπει να προσέξετε να το παρασκευάσετε χωρίς λάδι ή μόνο με λίγο ελαιόλαδο.

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε ξηρούς καρπούς στο υγιεινό πρωινό μας. Προκαλεί το αίσθημα κορεσμού και αποτρέπει την αύξηση βάρους. Μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, την αντίσταση στην ινσουλίνη και έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Είναι επίσης ευεργετικά για άτομα με διαβήτη.

Λινάρι και σπόροι chia

Είτε πρόκειται για σπόρους λιναριού είτε chia, είναι πολύ θρεπτικοί και αποτελούν εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών. Διευκολύνει την πέψη και διατηρεί το αίσθημα κορεσμού περισσότερο.

Συνιστώνται ιδιαίτερα σε άτομα με διαβήτη, αλλά και σε άτομα επιρρεπή σε καρδιαγγειακά νοσήματα.

ελληνικό γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι είναι πολύ πλούσιο σε πρωτεΐνες, προκαλεί αίσθημα κορεσμού και διεγείρει το μεταβολισμό. Αυτό που είναι πλούσιο σε λιπαρά περιέχει συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (CLA), το οποίο μπορεί να προάγει την απώλεια βάρους και να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού.

Μπορείτε να συνδυάσετε το γιαούρτι με φρέσκα φρούτα για να αυξήσετε την περιεκτικότητα του γεύματος σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.

πλιγούρι

Το πλιγούρι βρώμης περιέχει μια μοναδική ίνα που ονομάζεται βήτα-γλυκάνη, η οποία έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Για παράδειγμα, βοηθά στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης.

Η βρώμη είναι επίσης υψηλή σε αντιοξειδωτικά, τα οποία προστατεύουν την υγεία της καρδιάς και βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Κατσικίσιο τυρί

Το κατσικίσιο τυρί είναι μια καλή πηγή σεληνίου, ένα απαραίτητο ιχνοστοιχείο που βρίσκεται συχνότερα στα θαλασσινά.Το σελήνιο βοηθά το σώμα να διασπάσει τα υπεροξείδια που καταστρέφουν το DNA, τα οποία μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών όπως ο καρκίνος, οι παθήσεις του θυρεοειδούς και οι καρδιαγγειακές παθήσεις.

Adrik Egorov

"Πιστοποιημένος εσωστρεφής. Αφοσιωμένος φανατικός λάτρης του Διαδικτύου. Υπέροχα γοητευτικός ταραχοποιός. Σκεπτόμενος."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.