Τι είναι η φάση 1 της μεσογειακής διατροφής; Προτεινόμενα πιάτα • Γεια σου Iasi • BZI.ro

Αν έχετε αποφασίσει να ακολουθήσετε τη μεσογειακή διατροφή, φάση 1, να ξέρετε ότι δεν επιτρέπεται να καταναλώνετε γλυκά προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει να εγκαταλείψετε το κόκκινο κρέας. Οι καταλληλότερες τροφές είναι τα ψάρια, τα λαχανικά και τα ελαιώδη φρούτα. Εάν είστε αναποφάσιστοι και δεν είστε σίγουροι τι να μαγειρέψετε, μπορείτε να εμπνευστείτε από τη συνιστώμενη δίαιτα.

Η διαφορά μεταξύ της μεσογειακής κουζίνας και της μεσογειακής διατροφής είναι ότι η τελευταία βασίζεται στην υγιεινή διατροφή για να χάσετε βάρος.

Συστάσεις για τη φάση 1 της μεσογειακής διατροφής

Η φάση 1 της μεσογειακής διατροφής διαρκεί από 7 έως 30 ημέρες, ανάλογα με το πόσα κιλά θέλετε να χάσετε. Το μυστικό του είναι να δημιουργεί έλλειμμα θερμίδων για να χάσεις βάρος. Όσο μικρότερος είναι ο αριθμός των θερμίδων που καταναλώνετε την ημέρα, τόσο πιο γρήγορα θα χάσετε βάρος. Επίσης, λάβετε υπόψη ότι δεν συνιστάται η κατανάλωση λιγότερων από 1000 kcal την ημέρα. Εάν τρώτε φαγητό μέχρι αυτή την τιμή, θα χάνετε περίπου μισό κιλό ή ένα κιλό την εβδομάδα. Αν θέλετε να χάσετε βάρος γρήγορα, έως και 1 κιλό την ημέρα, πρέπει να ακολουθείτε αυστηρούς κανόνες. Ωστόσο, δεν είναι σκόπιμο για την υγεία σας να χάσετε τόσο βάρος σε μια μέρα.

Η πρώτη φάση της δίαιτας συνίσταται στη μη κατανάλωση ζαχαρούχων προϊόντων. Εκτός από τα γλυκά, πρέπει να αποφεύγετε τις πατάτες, το ρύζι, τους ανθρακούχους χυμούς, τα τηγανητά, τα γλυκά φρούτα και το κόκκινο κρέας. Ταυτόχρονα, επιτρέπεται να τρώτε καλά λιπαρά από ψάρια, ελαιούχους σπόρους και εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο. Αυτά τα προϊόντα δεν πρέπει να λείπουν από την καθημερινή σας διατροφή. Στη φάση 1 της μεσογειακής διατροφής μπορούν να καταναλωθούν φρέσκα, μαγειρεμένα ή ψητά λαχανικά. Όσο για το κρέας, δεν απαγορεύεται να βράζετε ή να ψήνετε κοτόπουλο, γαλοπούλα και χοιρινό.

Στο πρωινό πρέπει να καταναλώνετε περίπου 250 kcal. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει γιαούρτι, αυγά, αποβουτυρωμένο γάλα, δημητριακά, λαχανικά και καφέ. Το μεσημεριανό μπορεί να περιέχει έως και 500 kcal και μπορείτε να φάτε ψάρι, στήθος κοτόπουλου και γαλοπούλα. Ως συνοδευτικό, μπορείτε να επιλέξετε λαχανικά ή σαλάτες λαχανικών, αλλά σε καμία περίπτωση πατάτες ή ρύζι. Το βραδινό γεύμα θα αποτελείται επίσης από το πολύ 500 kcal και απαγορεύεται η κατανάλωση ψωμιού. Για βραδινό, μπορείτε να φάτε ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας, κρέας χαμηλών λιπαρών με βραστά λαχανικά ή φέτα με σαλάτα.

Προτεινόμενα πιάτα για δίαιτα

Αν δεν είστε σίγουροι τι να μαγειρέψετε για να ακολουθήσετε τη μεσογειακή διατροφή, τα παρακάτω παραδείγματα θα σας βοηθήσουν. Ένα υγιεινό και νόστιμο πιάτο που μπορείτε να επιλέξετε είναι ένα ρολό με αγγούρια και κόκκινο ψάρι. Συνήθως φτιάχνεται με τυρί φέτα και σκόρδο άνηθο. Ένα άλλο φαγητό που μπορείτε να φάτε ενώ βρίσκεστε στη διατροφή σας είναι η ελληνική σαλάτα με ελιές, τυρί φέτα, ντομάτες, αγγούρια, ελαιόλαδο και πιπεριές. Προσθέστε σε αυτό την κλασική σάλτσα τζατζίκι με αγγούρια, σκόρδο και γιαούρτι. Η σάλτσα μπορεί να σερβιριστεί και με κρέας.

Για μεσημεριανό, μπορείτε να επιλέξετε τη σούπα από σπανάκι και γαρίδες ή τη σούπα πουρέ πατάτας με κουνουπίδι. Για καλύτερη γεύση, μπορείτε να προσθέσετε τριμμένο τυρί. Ένα άλλο πιάτο είναι το γκασπάτσο. Είναι μια σούπα ντομάτας που σερβίρεται κρύα και μαγειρεύεται με σάλτσα Tabasco. Αν θέλετε ένα νόστιμο επιδόρπιο, μπορείτε να σερβίρετε cheesecake με τυρί κότατζ και ελληνικό γιαούρτι, αντί για κρέμα. Τα ροδάκινα αμυγδάλου είναι μια άλλη γλυκιά απόλαυση. Ο καρπός θα χωριστεί στη μέση και στη θέση των σπόρων θα μπουν αμύγδαλα. Στη συνέχεια θα ψηθούν.

Εάν ακολουθείτε μεσογειακή διατροφή και είστε στη φάση 1, θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι θα πρέπει να εγκαταλείψετε εντελώς τα προϊόντα ζάχαρης. Μια άλλη δίαιτα που μπορείτε να ακολουθήσετε για γρήγορα αποτελέσματα είναι η Dissociated 333.

Adrik Egorov

"Πιστοποιημένος εσωστρεφής. Αφοσιωμένος φανατικός λάτρης του Διαδικτύου. Υπέροχα γοητευτικός ταραχοποιός. Σκεπτόμενος."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.