Τι ΔΕΝ πρέπει να φάτε για πρωινό αν πίνετε καφέ: Το φαγητό που κάνει τη διαφορά!

Το πρωινό είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα – μπορεί να φτιάξει ή να χαλάσει την ημέρα σας. Το ψωμί με μαρμελάδα είναι ένα κλασικό πρωινό για τους Ρουμάνους. Ωστόσο, η μαγιά που βρίσκεται στο ψωμί και η ζάχαρη που βρίσκεται στη μαρμελάδα ή τη μαρμελάδα δεν είναι ο καλύτερος συνδυασμός για την υγεία σας, αλλά κυρίως για το στομάχι σας. Επιπλέον, σε συνδυασμό με το βούτυρο, ο αριθμός των θερμίδων που λαμβάνεις είναι τεράστιος, σε σύγκριση με τον πολύ μικρό αριθμό θρεπτικών συστατικών.

Τσάι ή καφέ? Τι συνιστά ο καθηγητής Ciurea: Συνήθως είναι καλό να πίνετε ένα φλιτζάνι αργά, ήσυχα

Επιπλέον, σε συνδυασμό με ένα φλιτζάνι καφέ, το αποτέλεσμα είναι ακόμη πιο καταστροφικό για το στομάχι. Οι άνθρωποι που τρώνε αυτό το είδος πρωινού, μαζί με καφέ, μπορεί συχνά να εμφανίσουν καούρα και ακόμη και πόνο.

Αντίθετα, για ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό, σκεφτείτε αυτές τις τρεις ιδέες. Ή μπορείτε να καταφύγετε στο πρωινό των πρωταθλητών, σύμφωνα με μια συνταγή που τονώνει το ανοσοποιητικό και εξαφανίζει τα περιττά κιλά.

Δεν έφαγε ποτέ ξανά κάτι τέτοιο για πρωινό. Η ανθυγιεινή συνήθεια που έχουν πολλοί Ρουμάνοι

Το πρωινό είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα – μπορεί να φτιάξει ή να χαλάσει την ημέρα σας. Αν στόχος σας είναι να μειώσετε τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης, ορίστε τι πρέπει να τρώτε το πρωί!

Συνήθως, το είδος του φαγητού που τρώμε για πρωινό ποικίλλει ανάλογα με το επίπεδο δραστηριότητας που έχουμε εκείνη την ημέρα ή ανάλογα με τις συνθήκες υγείας. Εάν ο στόχος σας είναι να μειώσετε την «κακή» χοληστερόλη, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τα τακτικά γεύματα και ορισμένες τροφές.

Πώς να επιδοθείτε συνήθως σε γλυκές λιχουδιές για πρωινό, οι οποίες θα ενδείκνυαν σε περίπτωση υπερχοληστερολαιμίας; Αυγά, φρούτα, γιαούρτι ή τοστ; Με τόσες πολλές επιλογές, είναι δύσκολο να γνωρίζεις τι μπορεί να είναι σωστό για σένα.

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, υπάρχει ένα συγκεκριμένο είδος δημητριακών που πρέπει να προτιμάται τακτικά για πρωινό.
Είναι η βρώμη ολόκληρη, η οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την LDL χοληστερόλη κατά 4,2% και τη συνολική χοληστερόλη κατά 3,8%, εάν καταναλώνεται τακτικά. Αυτό το εύρημα υποστηρίχθηκε και από το “Σύνορα Διατροφής«.

Γιατί είναι ωφέλιμη η βρώμη;
Η βρώμη περιέχει φυτικές ίνες που βοηθούν στην εξάλειψη της «κακής» χοληστερόλης. Οι φυτικές ίνες μειώνουν τον ρυθμό απορρόφησης λίπους και με αυτόν τον τρόπο η χοληστερόλη δεν φτάνει στο αίμα.

Σκεφτείτε το παραδοσιακό πλιγούρι βρώμης, κομμένο με ατσάλινες λεπίδες, καθώς περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη και φυτικές ίνες και έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη από άλλα είδη βρώμης! Μπορείτε να το φάτε σε γιαούρτι, χυλό ή smoothies.
Επίσης, εάν έχετε υψηλή χοληστερόλη, καλό είναι να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες.

Επιπλέον, περιορίζει την πρόσληψη υδατανθράκων. Μπορείτε να συνδυάσετε τα δημητριακά με μια πηγή πρωτεΐνης και υγιεινών λιπών, όπως αυγά, ελληνικό γιαούρτι, ζωικό ή φυτικό γάλα και σόγια», λέει η Lauren Harris, διατροφολόγος στο Eatthis.

Adrik Egorov

"Πιστοποιημένος εσωστρεφής. Αφοσιωμένος φανατικός λάτρης του Διαδικτύου. Υπέροχα γοητευτικός ταραχοποιός. Σκεπτόμενος."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.