Η Vodafone Ουγγαρίας ανακοίνωσε ότι θα αφαιρέσει πολλά δημοφιλή τηλεοπτικά κανάλια από την προσφορά της εντός εβδομάδων – αλλά τελικά δεν θα το κάνει (UPDATE!)

Σχετικά με την προγραμματισμένη αλλαγή α Vodafone Ουγγαρίας Η πύλη μας έχει λάβει γνώση των νομικών πληροφοριών που εμφανίζονται σε αρχείο pdf στον ιστότοπό της, στα οποία μας επέστησε την προσοχή ένας αναγνώστης. Στο έγγραφο, η Vodafone γράφει:

«Με το παρόν γνωστοποιούμε τους Αγαπητούς Συνδρομητές ότι ο Πάροχος Υπηρεσιών συμμορφώνεται με τους Γενικούς Όρους – 7.2.3.
τροποποιείται ως εξής:

I. Γενικοί Όροι, αρ. 1 Περιγραφή υπηρεσιών Παράρτημα αρ.
Παράρτημα κατανομής καναλιών
1. Οι Όροι και Προϋποθέσεις, αρ. Περιγραφή υπηρεσιών Παράρτημα αρ. Πρόγραμμα κατανομής όλων των καναλιών
AXN, AXN HD, Viasat Film, Viasat 2, Viasat 3, Viasat 3 HD
και Viasat 6 κανάλια. (…)”

Τα τηλεοπτικά κανάλια που έχουν επισημανθεί για διαγραφή είναι όλα στα ελληνικά Ομάδα κεραιώνΟι Έλληνες αγόρασαν αυτά τα κανάλια πέρυσι από την πρώην ιδιοκτήτρια Sony Pictures Television Networks, η οποία εγκαταλείπει την περιοχή. (Μέχρι μια αλλαγή ονόματος πριν από μερικές εβδομάδες, το Viasat2 ήταν γνωστό ως Sony MAX και το Viasat Film ήταν γνωστό ως Sony Movie Channel.)

ΤΑΙΝΙΕΣ VIASAT

viasat3

axn

Το έγγραφο της Vodafone δεν εξηγεί γιατί αποφάσισε να αφαιρέσει τα εισηγμένα τηλεοπτικά κανάλια από την προσφορά της, ειδικά σε τόσο υψηλό ρυθμό μετάδοσης. Το Media1 έστειλε πρόσφατα μια ερώτηση σχετικά με αυτό στον όμιλο Antenna και τον Τύπο της Vodafone – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 10:23 μ.μ.: Τέλος, λάβαμε απάντηση και από τις δύο εταιρείες που δηλώνουν ότι η διανομή των καναλιών θα παραμείνει παρά την αλλαγή στους Όρους και Προϋποθέσεις, όπως είχαν συμφωνήσει τα μέρη Στο μεταξύ, δείτε το ξεχωριστό μας ενημερωτικό δελτίο.

Θα χρειάζονταν μερικές εβδομάδες μέχρι την ημέρα που αφαιρέθηκαν οι αλυσίδες

Περί αλλαγής του ασφ του εγγράφου αποδείχθηκε ότι σε λίγες εβδομάδες η αλλαγή 1 Μαΐου 2022 (θα είχε πραγματοποιηθεί), δηλαδή, οι πελάτες του ραδιοτηλεοπτικού φορέα θα έπρεπε να περάσουν τις διακοπές τους χωρίς αυτά τα κανάλια ψυχαγωγίας. Ήδη εκείνη τη στιγμή, υποθέταμε ότι ο πάροχος υπηρεσιών θα μπορούσε να είναι ο ίδιος με τον πάροχο υπηρεσιών πολυμέσων που διαχειρίζεται τα αναφερόμενα τηλεοπτικά κανάλια, το Antenna Group – που αποδείχθηκε ότι ήταν.

Στο παρελθόν, μια καλωδιακή εταιρεία ανακοίνωσε ότι αφαιρούσε ένα κανάλι, αλλά στη συνέχεια χρεοκόπησε και δεν συνέβη. Η πιο αξιομνημόνευτη περίπτωση είναι αυτή του DIGI, όπου η διανομή των καναλιών Sport1 και Sport2 διακόπηκε την 1η Ιανουαρίου 2020 και τελικά επετεύχθη συμφωνία με την AMC Networks, τον χειριστή του καναλιού, λίγες ώρες πριν τα μεσάνυχτα για παράταση της διανομής. συμφωνία. Το 2019, η UPC Direct (ο προκάτοχος του σημερινού Direct One) απείλησε κάποτε να αποσύρει όλα τα τηλεοπτικά κανάλια του ηγέτη της αγοράς RTL Hungary από την προσφορά της, αλλά άλλαξε επίσης γνώμη.

Εσωτερική μονάδα Vodafone TV με τηλεχειριστήριο
Vodafone TV εσωτερική μονάδα με τηλεχειριστήριο Φωτογραφία: vodafone.de newsroom

Όχι λόγω ουκρανικών καναλιών

Όπως έγραψε το Media1 πριν από μερικές εβδομάδες, η Vodafone επέκτεινε προσωρινά και δωρεάν την προσφορά της με ουκρανικά κανάλια για να διευκολύνει τη ζωή των ανθρώπων που φεύγουν από τον πόλεμο στην Ουγγαρία. Αυτά τα κανάλια θα μπορούσαν εύκολα να συμπεριληφθούν στην προσφορά της, καθώς η Vodafone είχε προηγουμένως αφαιρέσει αρκετά κανάλια ποιότητας SD,

Έτσι, η άφιξη των ουκρανικών καναλιών δεν είχε καμία σχέση με τα κανάλια που απειλούνται τώρα με διαγραφή για λίγο (AXN, AXN HD, Viasat Film, Viasat 2, Viasat 3, Viasat 3 HD
και Viasat 6 κανάλια).

Η ακύρωση του ρωσικού φόρου προπαγάνδας RTR Planeta δεν πάει τόσο γρήγορα

Είναι ενδιαφέρον ότι, ενώ τα πρώην δημοφιλή κανάλια του ομίλου Sony Antenna σήμερα πρόκειται να καταργηθούν από τη Vodafone σε λίγες εβδομάδες, δεν υπάρχει ακόμα είδηση ​​ότι το ρωσικό κανάλι προπαγάνδας RTR Planeta, το οποίο στο παρελθόν προωθούσε την εκκαθάριση ξένων κρατών, παραβιάζει τις ευρωπαϊκές υπηρεσίες μέσων . και κατά της οποίας η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει επανειλημμένα επιβάλει κύρωση, θα καταλήξει να την αποσύρει από την προσφορά της.

Πριν από ένα μήνα, η εταιρεία απάντησε ότι επειδή το κανάλι δεν ήταν μεταξύ των καναλιών που έπρεπε να διακοπούν λόγω του πολέμου, δεν μπορούσε να το αφαιρέσει τόσο ξαφνικά και ζήτησε ψήφισμα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Εθνική Ένωση Ούγγρων Δημοσιογράφων εξέφρασε επίσης την αποδοκιμασία της για την εταιρεία που προσφέρει μια τέτοια προπαγανδιστική εκπομπή, στην οποία εμφανίζεται επίσης ο κορυφαίος προπαγανδιστής του Ρώσου Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν, υπό τέτοιες συνθήκες πολέμου, βοηθώντας τον Ρώσο πρόεδρο να διαδώσει παραπληροφόρηση.

Ενημερώθηκε 22:33

Ενημερώσαμε τα νέα μας αφού ένα από τα στελέχη της Vodafone ζήτησε ανωνυμία και το πρακτορείο επικοινωνίας του Ομίλου Antenna επιβεβαίωσε ότι η συμφωνία είχε τελικά ολοκληρωθεί. Το αναφέραμε και σε ξεχωριστή είδηση.

Περισσότερα νέα είναι διαθέσιμα στο Media1.

Είμαστε εκεί και στο Facebook!

Μπορείτε επίσης να ζητήσετε τα νέα μας μέσω του καναλιού Telegram, ώστε να είστε σίγουροι ότι θα ενημερώνεστε άμεσα για το πιο πρόσφατο περιεχόμενο!

Εξώφυλλο: Κατάστημα Vodafone Hungary στην Duna Plaza. Φωτογραφία: András Ladányi / Media1

Faina Vlasova

"Καφές πρωτοπόρος. Αναλυτής. Γενικός μάγος της μουσικής. Μπέικον μαβέν. Αφοσιωμένος διοργανωτής. Ανίατος διαδικτυακός νίντζα. Επιχειρηματίας."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.