Ελληνικές πατάτες. Η πιο νόστιμη συνταγή με τυρί Φέτα – Κεφάλαιο

πατατες ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ εκτιμώνται σε όλο τον κόσμο, από την Ελλάδα μέχρι τον Καναδά, από τη Γερμανία μέχρι την Ταϊλάνδη. Σερβίρονται με κέτσαπ, μαγιονέζα, χόρτα ή άλλες πικάντικες σάλτσες, οι πατάτες δεν αξίζουν τίποτα. Πώς όμως να ξαναερμηνεύσουμε τις ελληνικές πατάτες, τρώγοντας τες σαν καναπεδάκια, με ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ?

Το τυρί φέτα περιέχει σημαντικές ποσότητες ασβεστίου και φωσφόρου και χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά

Το περίφημο τυρί Φέτα περιέχει σημαντικές ποσότητες ασβεστίου και φωσφόρου, περιέχει περισσότερο νερό και έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες από τα συνηθισμένα τυριά που χρησιμοποιούνται συχνά σε συνδυασμό με τηγανητές πατάτες.

Είτε τα μαγειρέψετε πιο μαλακά είτε πιο τραγανά, οι πατάτες θα έχουν ιδιαίτερη γεύση όταν συνδυάζονται με τυρί φέτα, φαίνεται. Έλληνας δημοσιογράφος.

Η πιο εύκολη και νόστιμη συνταγή για πατάτες φέτα

Η Kronos Foods έχει μια συνταγή που ίσως θέλετε να δοκιμάσετε:

Υλικά και προετοιμασία:

2-3 μερίδες πατάτες

2 κουταλιές της σούπας τυρί φέτα

Τηγανίζουμε τις πατάτες για γεύση – πιο μαλακές ή τραγανές, κομμένες σε καλαμάκια ή ροδέλες.

Πριν ψηθούν, τα βγάζουμε και τα τοποθετούμε σε πυρίμαχο ταψί ή μπολ. Τα σκεπάζουμε με φέτα και τα αφήνουμε στο φούρνο μέχρι να λιώσει το τυρί και να γίνει πολύ κρεμώδες

Προαιρετικά, μπορείτε ελεύθερα να προσθέσετε ένα κομμάτι μπριζόλα ή τα αγαπημένα σας λαχανικά μαζί με τη μερίδα της πατάτας.

Μικροθρεπτικά συστατικά στο τυρί φέτα

Η περιεκτικότητα σε μακροθρεπτικά συστατικά του τυρί Η φέτα είναι σημαντική, αλλά περιέχει επίσης υγιή μέταλλα και βιταμίνες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ασβέστιο.

Οι επιστήμονες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης χάρη στην περιεκτικότητά τους σε ασβέστιο. Επομένως, η φέτα δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το τυρί φέτα περιέχει σημαντικές ποσότητες βιταμίνης D. Αυτό το θρεπτικό συστατικό είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της βέλτιστης υγείας, καθώς και για την πρόληψη σύνθετων, καρδιαγγειακών και μεταβολικών ασθενειών.

Η φέτα μπορεί να παρασκευαστεί στο φούρνο, όπως ακριβώς και η ιταλική προβολόνη. Με έναν απλό συνδυασμό μπαχαρικών όπως ρίγανη, θυμάρι και πιπέρι και μια βινεγκρέτ με ελαιόλαδο, έχετε ένα πολύ νόστιμο πιάτο!

Adrik Egorov

"Πιστοποιημένος εσωστρεφής. Αφοσιωμένος φανατικός λάτρης του Διαδικτύου. Υπέροχα γοητευτικός ταραχοποιός. Σκεπτόμενος."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *