Ελλάδα – Έργο φοιτητικής κινητικότητας

Χάρη στο πρόγραμμα ERASMUS+, 29 μαθητές και 3 συνοδοί δάσκαλοι από το Καθολικό νηπιαγωγείο, την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τεχνική και σχολή κολεγίου του Constantinum μπόρεσαν να συμμετάσχουν σε ένα πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης κινητικότητας στην Ελλάδα.

Στις 9 Μαΐου φύγαμε νωρίς το πρωί με ένα πολύ καλό σύγχρονο λεωφορείο. Φτάσαμε στην Ελλάδα μέσω Σερβίας και Βόρειας Μακεδονίας σε σχετικά καλό χρόνο, φτάνοντας στις 6 μ.μ. Το ταξίδι ήταν βασικά μεγάλο, αλλά η ώρα περνούσε ευχάριστα κοιτάζοντας την ομορφιά του τοπίου ή παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια. Η διαμονή μας ήταν στο ξενοδοχείο Kronos, όπου μας υποδέχτηκαν κομψά, καθαρά δωμάτια και νόστιμο πρωινό σε μπουφέ, μεσημεριανό γεύμα και δείπνο προσφέροντας ποικίλες επιλογές κάθε μέρα.

Την επόμενη μέρα, Τετάρτη 10 Μαΐου, μπορέσαμε να συναντήσουμε τους ντόπιους και τους συνεργάτες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Μάθαμε γι’ αυτούς και τους τοπικούς κανόνες και κανονισμούς. και μπορέσαμε να εξερευνήσουμε την πόλη σε μικρές ομάδες ως μέρος ενός τοπικού προγράμματος γνώσης.

Την Πέμπτη 11 Μαΐου, ένα επαγγελματικό πρόγραμμα επιβολής του νόμου και αθλητικό πρόγραμμα περίμενε τα παιδιά. Στο πλαίσιο του προγράμματος επιβολής του νόμου, οι μαθητές γνώρισαν το ελληνικό σύστημα διαχείρισης καταστροφών και τις δραστηριότητες των τοπικών πυροσβεστών, καθώς και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν. Στο πλαίσιο του προγράμματος επαγγελματικού αθλητισμού, οι μαθητές μπόρεσαν να συμμετάσχουν σε μια αθλητική συνεδρία για μικρά παιδιά στη σχολή εκπαίδευσης Πλάτωνα. Κατάφεραν να γνωρίσουν τοπικούς μαθητές, δασκάλους, προπονητές, καθώς και το σύστημα και τη δομή των αθλητικών δραστηριοτήτων.

Την Παρασκευή 12 Μαΐου, όπως και προχθές, πραγματοποιήθηκαν επαγγελματικά προγράμματα για επαγγελματίες του νόμου και του αθλητισμού. Στην πρώτη περίπτωση, οι μαθητές μας επισκέφτηκαν ένα τοπικό αστυνομικό τμήμα και ενημερώθηκαν για την τοποθεσία, καθώς και για τις τοπικές δραστηριότητες και εργαλεία επιβολής του νόμου. Στο πλαίσιο του προγράμματος επαγγελματικού αθλητισμού, μπορέσαμε να παρακολουθήσουμε το ίδιο σχολείο, όπου οι μαθητές μας μπορούσαν επίσης να παρακολουθήσουν διάφορες αθλητικές δραστηριότητες και να σχηματίσουν ομάδες. αθλητικούς αγώνες με ντόπιους μαθητές.

Το απόγευμα (στο πλαίσιο μιας σύντομης επίσκεψης) επισκεφθήκαμε το Κάστρο του Πλαταμώνα – σεβόμενοι τους κανονισμούς ασφαλείας, φωτογραφίσαμε το εντυπωσιακό πανόραμα που άνοιξε μπροστά μας από το τείχος του κάστρου.

Το Σάββατο 13 Μαΐου πήγαμε στα Μετέωρα στο πλαίσιο ενός πολιτιστικού προγράμματος. Μπορέσαμε επίσης να αποκτήσουμε μια μικρή εικόνα για τον κόσμο της χριστιανικής θρησκείας και πολιτισμού της Ανατολικής Ελλάδας, καθώς και για το παρελθόν και το παρόν των ανθρώπων που ζουν εκεί. Εν τω μεταξύ, μπορούσαμε να απολαύσουμε το όμορφο τοπίο.

Την Κυριακή 14 Μαΐου το πρόγραμμα ήταν πιο ανεπίσημο και δωρεάν – με τη δυνατότητα να πάμε στην παραλία, να κάνουμε μερικά αξιοθέατα και ανακαλύψαμε ένα μέρος όπου σταμάτησε το Orient Express – είναι ένα μουσείο καφέ με κομψό ντιζάιν – αρκετοί από εμάς το επισκεφτήκαμε και έμαθε για το παρελθόν του.

Τη Δευτέρα, 15 Μαΐου, η ομάδα χωρίστηκε ξανά σε δύο ομάδες: η μία, η μεγαλύτερη ομάδα, είχε μια επαγγελματική συνάντηση με τις αρχές επιβολής του νόμου, ενώ η μικρότερη ομάδα μπόρεσε να επισκεφτεί την παλιά πόλη κοντά στον Πλατμώνα ως μέρος μιας επίσκεψης. Το απόγευμα έγινε και πάλι αθλητική συνεδρία στην προπονητική σχολή Πλάτωνα, στην οποία ο τοπικός εκπαιδευτής διηύθυνε ομαδικό άθλημα για τους μαθητές μας.

Από τις 16 έως τις 18 Μαΐου, συνεχίστηκαν τα επαγγελματικά προγράμματα επιβολής του νόμου και οι ομαδικές εκπαιδεύσεις. καθώς και αθλητικές δραστηριότητες προσαρμοσμένες στις τοπικές συνθήκες – για παράδειγμα φυσική κατάσταση, προπόνηση με βάρη, τρέξιμο κατά μήκος της παραλίας. Και ένα βράδυ μπορέσαμε να συμμετάσχουμε σε μια βραδιά ελληνικού χορού – για να πάρουμε μια γεύση από τις τοπικές πολιτιστικές παραδόσεις.

Την Παρασκευή 19 Μαΐου πήγαμε Θεσσαλονίκη για περιήγηση στα αξιοθέατα. Πήραμε μια αίσθηση για το ιστορικό παρελθόν της πόλης, το συγκοινωνιακό της σύστημα, τον ρόλο του λιμανιού και είδαμε επίσης διάφορα μνημεία.

Το Σάββατο 20 Μαΐου ταξιδέψαμε με πλοίο για την πόλη της Σκιάθου. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι μαθητές μας μπόρεσαν να ακούσουν για την ασφάλεια των μεταφορών με σκάφος και στη συνέχεια να συμμετάσχουν σε ένα άτυπο πρόγραμμα δημιουργίας κοινότητας με τους εργάτες του πλοίου., βιώνοντας πολιτιστικά έθιμα και τέλος προγράμματα γυμναστικής και χορού. Φτάνοντας στο νησί, στην πόλη, μπόρεσαν να εξοικειωθούν με το σύστημα ασφάλειας και κυκλοφορίας, καθώς και με τη δομή της πόλης. Μετά το μεσημεριανό μαζί, φύγαμε ξανά, και στο δρόμο καταλήξαμε σε ένα όμορφο νησάκι για λίγο, για να πάμε στην παραλία.

Την Κυριακή 21 Μαΐου συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα ομαδικής ανάπτυξης και διαγωνισμό σε μια πόλη που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα από το κατάλυμα – που αποτελούνταν κυρίως από δραστηριότητες προσκοπισμού και επίσης έλυσαν εργασίες που προάγουν δεξιότητες επικοινωνίας και απαιτούν δεξιότητες και δημιουργικότητα, κατά τη διάρκεια που για να πετύχουν τον στόχο τους συνεργάστηκαν και με τους ντόπιους με τους οποίους έπρεπε να επικοινωνήσουν.

Γενικά, πιστεύω ότι ήταν ένα πολύ χρήσιμο έργο, γιατί είναι σημαντικό για τους μαθητές να βρίσκονται σε ένα ξένο περιβάλλον, να γνωρίζουν την επαγγελματική εργασία και τα πολιτιστικά έθιμα μιας ξένης χώρας και να μπορούν να συνεργάζονται σε συγκεκριμένες καταστάσεις, προσαρμοζόμενοι στα τοπικά ήθη. – και το πρόγραμμα ERASMUS+ είναι πολύ χρήσιμο για αυτό.

Όλα József

Ακολουθήστε μας και στο Facebook!

Esther Povitsky

"Αθεράπευτος λάτρης του αλκοόλ. Περήφανος ασκούμενος στον ιστό. Wannabe gamer. λάτρης της μουσικής. Explorer."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *