Δίαιτα για στρογγυλεμένους γλουτούς και λεπτά πόδια. Ποιες τροφές να τρώτε για να έχετε σφριγηλούς, στρογγυλούς και διευρυμένους γλουτούς

Κάθε γυναίκα αναζητούσε μια αξιοζήλευτη φιγούρα. Θέλουμε επίπεδη κοιλιά, λεπτά πόδια, μέση σφήκα και πρόσφατα στρογγυλεμένους γλουτούς. Χρειάζεται σκληρή δουλειά για να τα αποκτήσεις και αυτό μεταφράζεται σε δίαιτα και αθλητισμό. Γνωρίζουμε ότι αυτό που τρώμε αντιστοιχεί στο 80% των αποτελεσμάτων που παίρνουμε, οπότε αν θέλετε καθορισμένους γλουτούς, μπορείτε να ακολουθήσετε τη δίαιτα για κυρτούς γλουτούς.

Ορισμένες τροφές βοηθούν στην αύξηση της μυϊκής μάζας και σας βοηθούν να ανακάμψετε, ώστε να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε πιο γρήγορα. Εάν θέλετε να αυξήσετε τους γλουτούς σας, μερικές διατροφικές αλλαγές μπορούν να σας βοηθήσουν. Από αυτή την άποψη, χρειάζεστε μια δίαιτα βασισμένη σε πρωτεΐνες, ειδικά αν αθλείστε. Άλλα θρεπτικά συστατικά όπως υδατάνθρακες, υγιή λίπη και αντιοξειδωτικά εφαρμόζουν τα αποτελέσματα.

Τι να τρώτε στη δίαιτα για στρογγυλεμένο κώλο;

Σολομός

Ο σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. 113 γραμμάρια σολομού περιέχουν 22 γραμμάρια πρωτεΐνης. Επιπλέον, ως λιπαρό ψάρι, περιέχει πολλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που έχουν πολλά οφέλη για την υγεία: μειώνουν τη φλεγμονή και αυξάνουν τον όγκο των μυών.

Seminal the in

Οι λιναρόσποροι όχι μόνο έχουν τεράστια περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, αλλά περιέχουν και μαγνήσιο, φώσφορο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Επιπλέον, είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης: 2 κουταλάκια του γλυκού λιναρόσποροι παρέχουν 4 γραμμάρια φυτικής πρωτεΐνης.

Αυγά

Τα αυγά είναι θρεπτικά τρόφιμα που παρέχουν σελήνιο, βιταμίνη Β12, ριβοφλαβίνη και φώσφορο. Οι βιταμίνες Β βοηθούν στην παραγωγή ενέργειας και η πηγή πρωτεΐνης είναι απαραίτητη: 6 γραμμάρια πρωτεΐνης σε ένα μέτριο αυγό.

κινόα

45 γραμμάρια κινόα παρέχουν 8 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ευτυχώς περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε σύνθετους υδατάνθρακες που σας βοηθούν κατά την προπόνηση με αντιστάσεις και μειώνουν τη μυϊκή βλάβη.

Οσπριο

Σε αυτή την κατηγορία αναφέρουμε τα φασόλια, τις φακές, τα ρεβίθια ή τον αρακά που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και βοηθούν στην αύξηση της γλουτιαίας μυϊκής μάζας. Για παράδειγμα, 164 γραμμάρια μαγειρεμένα ρεβίθια περιέχουν 13 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ 198 γραμμάρια φακές περιέχουν περίπου 18 γραμμάρια πρωτεΐνης.

καστανό ρύζι

Το καλό ρύζι παρέχει την τέλεια ισορροπία πρωτεΐνης και σύνθετων υδατανθράκων. Στα 195 γραμμάρια καστανό ρύζι παίρνουμε 5 γραμμάρια πρωτεΐνης.

ρόφημα πρωτείνης

Τα σέικ πρωτεΐνης είναι μια εξαιρετική επιλογή για ένα σνακ μετά την προπόνηση. Η πρωτεΐνη βοηθά στην αύξηση της μυϊκής μάζας και στην ανάκτησή της μετά την προπόνηση.

Αβοκάντο, καλό στην τροφή για στρογγυλεμένο κώλο

Αυτό το φρούτο είναι γεμάτο με υγιή λίπη, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και είναι ταυτόχρονα πλούσιο σε βιταμίνη C, κάλιο, βιταμίνη Β6 και μαγνήσιο. Περιέχει επίσης αντιοξειδωτικά, όπως λουτεΐνη, ζεαξανθίνη και κρυπτοξανθίνη.

Γάλα

236 ml γάλακτος περιέχει περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνης, καθιστώντας το μια εξαιρετική επιλογή μετά την έξοδο από το γυμναστήριο. Η πρωτεΐνη αφομοιώνεται γρήγορα και, επιπλέον, συμβάλλει στην αύξηση της αντοχής.

σπόροι κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας είναι ένα νόστιμο και θρεπτικό σνακ για μια ισορροπημένη διατροφή. 28 γραμμάρια σπόρων κολοκύθας παρέχουν 8,5 γραμμάρια πρωτεΐνης, μαζί με υγιή λίπη, φυτικές ίνες, μαγνήσιο, σίδηρο και φώσφορο.

ελληνικό γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι περιέχει ασβέστιο, βιταμίνη Β12, φώσφορο και ριβοφλαβίνη. Σε σύγκριση με το κανονικό γιαούρτι, το ελληνικό γιαούρτι περιέχει διπλάσια ποσότητα πρωτεΐνης. Συγκεκριμένα, τα 245 γραμμάρια περιέχουν 24 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τόφου

Το τόφου παρασκευάζεται από συμπυκνωμένο γάλα σόγιας και 100 γραμμάρια περιέχει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης, καθώς και μαγγάνιο, ασβέστιο, σελήνιο και φώσφορο.

Φυστικοβούτυρο

Το φυστικοβούτυρο περιέχει υγιή λίπη, αλλά και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη Ε, μαγνήσιο, κάλιο και ασβέστιο. 16 γραμμάρια περιέχουν 3,5 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Στήθος κοτόπουλου

Το στήθος κοτόπουλου περιέχει ποιοτική πρωτεΐνη και 78 γραμμάρια περιέχει 24 γραμμάρια πρωτεΐνης. Είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως η νιασίνη και βιταμίνες Β6 και Β12.

τυρί κότατζ

Το τυρί κότατζ είναι ένα πολύ θρεπτικό φαγητό. 210 γραμμάρια περιέχουν 22 γραμμάρια πρωτεΐνης, φώσφορο, βιταμίνη Β12, σελήνιο και ριβοφλαβίνη.

Adrik Egorov

"Πιστοποιημένος εσωστρεφής. Αφοσιωμένος φανατικός λάτρης του Διαδικτύου. Υπέροχα γοητευτικός ταραχοποιός. Σκεπτόμενος."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.