Αυτό συνιστά τη διατροφή να φάμε αν πεινάμε πριν κοιμηθούμε

Όυτό συνιστά τη διατροφή to eat if we are hungry before bed. Για να διατηρήσετε τη σιλουέτα και την υγεία σας, είναι απαραίτητο να έχετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Αυτό σημαίνει μια ισορροπημένη διατροφή, βασισμένη σε πολλά φρούτα και όσπριο, και μια ρουτίνα άσκησης. Οι ειδικοί λένε πάντα ότι πριν πάτε για ύπνο είναι προτιμότερο να μην έχετε πλούσια γεύματα. Και εδώ δεν πρόκειται μόνο για τη φυσική εμφάνιση, αλλά για το γεγονός ότι θα μπορούσε να κάνει την πέψη σας δύσκολη και ο ύπνος σας να μην είναι τόσο ξεκούραστος.

Υπάρχουν επίσης πολλοί άνθρωποι που πέφτουν για ύπνο αργά, είτε λόγω της δουλειάς τους είτε επειδή έχουν άλλες δραστηριότητες που δεν υποστηρίζουν την αναβλητικότητα. Ή έτσι έχουν συνηθίσει κάποιοι. Και σε αυτές τις καταστάσεις, η εμφανής, τρώει αρκετά αργά. Οι διατροφολόγοι συνιστούν υγιεινές τροφές για καθυστερημένα γεύματα και αποφυγή προϊόντων πρωτεΐνης που μπορεί να διαταράξουν τον ύπνο σας.

Όυτό συνιστά τη διατροφή to eat if we are hungry before bed

Ελληνικό γιαούρτι με αμύγδαλα και μούρα

Iaurtul grecesc este bogat în πρωτεΐνη, astfel încât poate ajuta la senzația de sațietate mult mai rapid decât de obicei. Cercetările sugerează că după o masă cu un nivel ridicat de protein, putem mânca mai puțin pe parcursul zilei. Μια συμπληρωματική μελέτη διαπίστωσε ότι ένα επίπεδο πρωτεΐνης στο φυτό έχει βρεθεί ότι προκαλεί κατανάλωση θερμίδων, η οποία μπορεί να συμβάλλει στην ταχεία δημιουργία λίθου και να σχηματίζει σιρόπι.

Κεράσια

Ένα πράγμα που μπορεί να είναι λιγότερο γνωστό για αυτά τα φρούτα είναι ότι τα κεράσια είναι μια φυσική πηγή μελατονίνης, μια ορμονική φροντίδα βοηθά στη ρύθμιση του κύκλου ηρεμίας. Ενώ τα εμπορικά συμπληρώματα μελατονίνης έχουν συνήθως παρενέργειες (πονοκεφάλους, ναυτία, περίεργα όνειρα και ζάλη), τα τσίρκα δεν έχουν. Οι ειδικοί συμβουλεύονται να τρώνε τσίρκο μία ώρα πριν τον ύπνο, σύμφωνα με τους The Epoch Times.

Μπανάνα

Η μπανάνα περιέχει βιταμίνη B6 και C. Περιέχει ορυκτά και σημαντική βιταμίνη (fier, magneziu, ασβέστιο, fosfor, βιταμίνη A, E, φυλλικό οξύ και καροτίνη). Un mineral pe care îl găsim în μπανάνα este manganul este un ορυκτά φροντίδα συμμετέχουν στη λειτουργία μεταβολισμού και στη sănătatea oaselor.

Οι μπανάνες παρέχουν μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών που δίνουν την αίσθηση του κορεσμού και βοηθούν στη βελτιστοποίηση της εντερικής διέλευσης.

Ακτινίδια

Το ακτινίδιο είναι ένα μικρόφωνο φρούτου, το οποίο ωφελείται από το μικρόφωνο. Pulpa loi verde este dulce și înțepătoare. Είναι, de asemenea, plin de nutrient, cum ar fi βιταμίνη C, βιταμίνη K, βιταμίνη E, φολικό οξύ και κάλιο. Είναι ο πολλαπλάσιος αντιοξειδωτικός και ο ιστός των φυτικών ινών. Semințele lui mici și negre sunt φαγώσιμο, la fel ca și coaja maro neclară, deși mulți preferă să arunce coaja înainte de al mânca.
Citeşte întreaga ştire: Ακτινίδιο – βιταμίνη sursă. Beneficii, curiozități και αντενδείξεις

Κολοκυθόσποροι, ξηροί καρποί, φιστίκια Αιγίνης, στυπτηρία

ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΞΗΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΡΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΠΟΣΑ ΕΙΔΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΦΕΛΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Αν και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, πρέπει να τρώγονται καθημερινά, γιατί σας δίνουν αίσθημα κορεσμού και σας εμποδίζουν να τρώτε μεγάλες ποσότητες φαγητού. Μπορούν να βοηθήσουν πραγματικά στην απώλεια βάρους.

Οι ειδικοί συνιστούν να καταναλώνετε αρκετούς ξηρούς καρπούς την ημέρα για να χωρέσουν στη γροθιά σας. Επειδή υπάρχουν πολλά είδη ξηρών καρπών και οι διατροφικές τους αξίες είναι παρόμοιες, συνιστάται να τρώτε περίπου 30 αμύγδαλα, 10 ξηρούς καρπούς Βραζιλίας, 15 κάσιους, 20 στυπτηρία, 15 καρύδια macadamia, 15, 30 φιστίκια, 10 ολόκληρα καρύδια ή 20 μισά από καρύδια, μια μικρή χούφτα φουντούκια ή καρύδια ανάμεικτα.

Adrik Egorov

"Πιστοποιημένος εσωστρεφής. Αφοσιωμένος φανατικός λάτρης του Διαδικτύου. Υπέροχα γοητευτικός ταραχοποιός. Σκεπτόμενος."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.