Έτσι αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα όρασης που προκαλούνται από την ψηφιακή οθόνη!

Τα μάτια δεν είχαν τον συνηθισμένο χρόνο ανάπαυσης. Η Premium Specialist Vision, η κορυφαία οπτομέτρης και η επαφολόγος Szilvia Kiss συγκέντρωσε τρόπους για να μάθουμε περισσότερα για την κατάσταση των ματιών μας και πώς να τα προστατεύσουμε. Η δοκιμή, με ιδιαίτερη έμφαση στις απαιτήσεις τηλεθέασης του υπολογιστή ή της ψηφιακής οθόνης, μπορεί να περιλαμβάνει:

(Τελευταία νέα εδώ)

• Ανακάλυψη του ιατρικού ιστορικού του ασθενούς, συμπτώματα που εμφανίστηκαν, ύπαρξη γενικών προβλημάτων υγείας, φάρμακα που λαμβάνονται, περιβαλλοντικοί παράγοντες που μπορεί να συμβάλλουν στα συμπτώματα.

• Έλεγχος οπτικής οξύτητας, που καλύπτει επίσης την απόσταση στην οποία πρέπει να διορθωθεί το σφάλμα.

• Προσδιορισμός διάθλασης για τον προσδιορισμό της κατάλληλης αντοχής φακού για τη διόρθωση του διαθλαστικού σφάλματος.

• Εξετάστε την ικανότητα του ματιού να εστιάζεται, να κινείται και να συνεργάζεται, γιατί για να δούμε μια καθαρή, ευκρινή εικόνα αυτού που κοιτάμε, τα μάτια μας πρέπει να αλλάξουν εστίαση, να κινηθούν και να συνεργαστούν. Με αυτή την εξέταση εξετάζουν το πρόβλημα με το οποίο το μάτι δεν μπορεί να εστιάσει σωστά ή γιατί είναι δύσκολο και για τα δύο μάτια να συνεργαστούν.

Αυτό μπορεί να γίνει χωρίς τη χρήση οφθαλμικών σταγόνων και θα μάθουν πώς αντιδρά το μάτι υπό κανονικές συνθήκες. Με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών, ο οπτομέτρης αναγνωρίζει την καταπόνηση των ματιών που προκαλείται από την ψηφιακή οθόνη και προσφέρει επιλογές θεραπείας.

Κατάλληλη θεραπεία

Οι λύσεις στα προβλήματα όρασης που προκαλούνται από την ψηφιακή οθόνη είναι ποικίλες. αυτά τα Τα προβλήματα μπορούν συνήθως να αμβλυνθούν με τακτικούς ελέγχους υγείας των ματιών και αλλαγές στην τοποθέτηση της οθόνης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα γυαλιά που έχουν συνταγογραφηθεί ειδικά για χρήση υπολογιστή συνιστώνται σε όσους δεν χρειάζονται γυαλιά σε καθημερινή βάση, αλλά και για όσους έχουν ήδη γυαλιά αλλά δεν μπορούν να βρουν κατάλληλη την τρέχουσα διόρθωση μπροστά στον υπολογιστή. Τα γυαλιά ή οι φακοί επαφής που συνταγογραφούνται για γενική χρήση ενδέχεται να μην είναι κατάλληλα για εργασία μπροστά στην οθόνη. Μπορεί επίσης να απαιτείται διόρθωση για την κάλυψη των μοναδικών οπτικών αναγκών της εργασίας στον υπολογιστή. Ο ειδικός σχεδιασμός, η αντοχή ή το χρώμα του φακού μπορούν να βοηθήσουν στη μεγιστοποίηση της οπτικής άνεσης.

Προτάσεις για οπτικές διαταραχές που προκαλούνται από ψηφιακές οθόνες:

Ακόμα κι αν δεν χρειάζεστε γυαλιά για οδήγηση, διάβασμα ή οτιδήποτε άλλο, μπορεί να λειτουργήσει καλά για τον υπολογιστή σας εάν επιδιορθωθεί ακόμη και το παραμικρό πρόβλημα όρασης. Μπορεί να χρειαστούν γυαλιά για τη μείωση της καταπόνησης των ματιών κατά την εργασία. Για όσους εργάζονται μπροστά σε υπολογιστή, μπορεί να είναι μια πολύ καλή λύση να ελέγχεται η όρασή τους κατά τη διάρκεια μιας εξέτασης κάθε χρόνο.

• Τα ποτήρια πρέπει να καλύπτουν τις εργασιακές ανάγκες. Η χρήση γυαλιών για όραση, ανάγνωση ή και τα δύο δεν σημαίνει ότι η αντιστοιχεί στο σχέδιο που απαιτείται για να κοιτάξουμε την οθόνη, αφού απέχει 50-80 cm από τα μάτια μας. Κατά την εξέταση πρέπει να πούμε με τι έχουμε να κάνουμε, γιατί μπορούμε να εξετάσουμε τη σωστή απόσταση για οπτική οξύτητα. Οι ακριβείς πληροφορίες σάς βοηθούν να επιτύχετε την καλύτερη οπτική οξύτητα. Στη συνέχεια, μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα από τα νέα γυαλιά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για εργασία με υπολογιστή.

Ελαχιστοποιήστε την ενόχληση που προκαλείται από το μπλε φως και το γκλίτερ. Το μπλε φως που φτάνει σε εμάς από φωτισμό LED, από όλες τις ψηφιακές οθόνες (οθόνη, tablet, smartphone) επηρεάζει αρνητικά τη μακροπρόθεσμη όρασή μας. Η επίδραση του μπλε φωτός μπορεί να μειωθεί με διαφορετικούς χρωματισμούς ή πλαστικοποιήσεις. Για να μειώσετε την αντανάκλαση, χρησιμοποιήστε αντιθαμβωτικά φίλτρα στην οθόνη ή κουρτίνες, ροοστάτες. Μια βρώμικη οθόνη δακτυλικών αποτυπωμάτων μπορεί επίσης να αυξήσει την αντανάκλαση, επομένως διατηρήστε την καθαρή.

• Διαμορφώστε τον υπολογιστή σας και αναδιατάξτε τον χώρο εργασίας σας για ευκολία. Όταν χρησιμοποιείτε υπολογιστή, οι περισσότεροι προτιμούν μια απόσταση εργασίας 65 cm. Τα τραπέζια έχουν συνήθως ύψος 75 cm. Η οθόνη πρέπει να τοποθετείται σε απόσταση 50 έως 75 cm. Το πάνω μέρος της οθόνης πρέπει να είναι ελαφρώς κάτω από την οριζόντια γραμμή του ματιού. Γείρετε το πάνω μέρος της οθόνης υπό γωνία 10-20 μοιρών!

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει: Μπορεί η όρασή μας να επιδεινωθεί εάν τα μάτια μας είναι στεγνά;

Αγάπη του εαυτού μας: πώς να αντιμετωπίσουμε τις αδυναμίες μας;

Ο καθένας έχει ιδιότητες που θέλεις να κρύψεις από τα μάτια του κόσμου. Αυτό μπορεί να ισχύει τόσο για εσωτερικές όσο και για εξωτερικές ιδιότητες. Στην περίπτωση του τελευταίου, ωστόσο, μπορεί να νιώθουμε πιο συχνά την ανάγκη να καλύψουμε τα μη ιδανικά χαρίσματα μας, τα οποία είναι μοναδικά για εμάς. Τίθεται το ερώτημα: πώς μπορούμε να μετατρέψουμε τις αδυναμίες μας, τα πιθανά λάθη μας, προς όφελός μας; Κάντε κλικ ΕΔΩ
για την απάντηση!

Adrik Egorov

"Πιστοποιημένος εσωστρεφής. Αφοσιωμένος φανατικός λάτρης του Διαδικτύου. Υπέροχα γοητευτικός ταραχοποιός. Σκεπτόμενος."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *